Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Erica - 4 februari 2009 17:57

Haha asså min familj e rolig. Min bror kom nyss hem och va skit sur över att han inte kmr att få något liftkort imorn. Så jag frågade han va han skulle åka.. Jag fick för mig att han sa snowbord så tyckte de va konstigt att han inte fick  något. Jag började tycka synd om honom eftersom han skulle upp för alla backar. Men sen så förklarar han igen och då hör jag hur han säger Snowracer. VEM FAN BEHÖVER LIFT DÅ?! asså seriöst skulle skratta ifall någon sa att de behövde liftkort för de åker pulka. Snälla bror du e rolig du HAH. 

haha tur att de inte bara jag som e lite konstig i min familj ^^


Men nu ska jag sova lite har väldigt ont i ryggen efter praktiken.. Vet att man ska böja på knäna men vafan ibland går de ej...

Av Erica - 4 februari 2009 15:48

Shuez ;D

Praktiken gick bra idag, inget speciellt hände. Jag har aldrig haft någe problem med att jobba där men idag vart jag känslig mot allt. Vart illamående av nästan allt jag brukar klarat av. Konstigt tkr jag. Varje gång jag ska duscha någon så blir jag mer blöt än den jag duschar.. De har verkligen kul åt mig (vem har inte?)... Det var äcklig mat idag med, strömming fyfan tkr synd om de!


Just nu så försöker jag övertala min bror att göra mat åt mig, men han vägrar han säger att jag ska göra det själv. Och ifall jag ska laga mat blir de alltid pasta om jag inte hinner bränna vattnet (a)..Så jag får väl gå ut i köket och laga något nu =(.. Sedan kollar jag nog på tv^^


                                                    Cya<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Blond
 Nuvarande
 Mörkare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards