Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Filmkväll

Av Erica - 28 januari 2009 21:39

Shuez ;D

Kom nyss hem ifrån praktiken. Det gick väldigt bra idag, fick reda på att jag inte behövde jobba imorn så  jag kan åka och träffa Johanna lite tidigare, ska bli väldigt roligt känns som evigheter sen jag såg henne sist så imorn ska vi fika sen sola lite^^.. 

  Min bror vill att jag ska försöka se I'M A LAGEND igen, har alltid stängt av den för att jag tkr den va Kerreberre men ska ge den en sista chans. Sedan finns de lite andra filmer som jag har att kolla på...

  Men nu ska jag försöka få i mig något att äta, blev ingen ordentlig frukost.


Ha en bra kväll =)

Cya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 5 februari 2009 10:50

Tjena gott folk kmr att byta blogglänkar till den!  http://ghettobonden.blogg.se    ...

Av Erica - 4 februari 2009 17:57

Haha asså min familj e rolig. Min bror kom nyss hem och va skit sur över att han inte kmr att få något liftkort imorn. Så jag frågade han va han skulle åka.. Jag fick för mig att han sa snowbord så tyckte de va konstigt att han inte fick  något. Jag ...

Av Erica - 4 februari 2009 15:48

Shuez ;D Praktiken gick bra idag, inget speciellt hände. Jag har aldrig haft någe problem med att jobba där men idag vart jag känslig mot allt. Vart illamående av nästan allt jag brukar klarat av. Konstigt tkr jag. Varje gång jag ska duscha någon så ...

Av Erica - 3 februari 2009 22:03

Tjenixen!  Kom nyss hem från praktiken. Det var väldigt lugnt idag fanns inget att göra. Tvättade borden ungefär 3-4ggr sen gick jag runt och fråga ifall någon ville ha hjälp. Men inget mer speciellt har hänt. Pappa kom och hämta mig som vanligt jag ...

Av Erica - 3 februari 2009 12:45

Nu e jag färdig, har precis duschat och ätit så ska snart börja gå mot bussen. Mamma hade tagit med sig fönen till jobbet så kunde ej föna håret och då ä det ingen idé att platta det heller hah så jag får gå runt som en pudel idag.. Det är nog bra if...

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Blond
 Nuvarande
 Mörkare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards