Alla inlägg under januari 2009

Av Erica - 30 januari 2009 17:59

Shuez;D

Jag skrev inget igår för kom hem ganska sent och vart tvungen att sova. Men om gårdagen iaf... Vaknade och var huuur trött som helst fast var tvungen att gå upp eftersom jag bestämt vilken tid jag skulle träffa johanna i stan. Så jag tar mig upp ur sängen och tar en snabbdusch. Orkade inte fixa till mig så tog de som låg längst fram. När jag va på väg mot stan så fick jag ett sms utav johanna, hon var tydligen på hennes mors jobb så jag kunde åka dit ist, så gick av i fridhemsplan och tig 1 mot frihamnen. När jag väl är på och har åkt en bit så får jag ett nytt sms, då var hon klar och jag kunde åka tillbaka mot stan. haha de va inte över än.. efter det så säger hon att hon missa sitt tåg, så då drog jag och mötte henne i karlaplan haha^^ sedan träffades vi äntligen.. Då drog vi mot stan, vi skulle ju fika men som vanligt är vi båda så j'vla kräsna så vi gick ett bra tag  men till slut hittade vi ett litet ställe =) efter att vi hade varit där ett tag så drog vi mot solkungen. Kan ju säga att det var hur underbart och sköönt som helst. Äntligen värme igen. Så vi låg där och snacka, råkade ha lite extra på  ansiktet lite för länge, men de syns inte så mkt eftersom jag redan har färg.   Efter vi solat drog vi och mötte tobias, han ska börja på MMA så vi följde med honom dit när han skulle fråga om han kunde hoppa in.. Så jag hoppas han blir sjukt bra, eller vet att han kmr bli det. 


Lite kort om den dagen, haha har nog  inte så mkt att säga om denna dag.. Praktik som vanligt sedan bara hem, ska jobba imorn på dagen.

Ha en bra kväll


Cya

Av Erica - 29 januari 2009 00:50

Yeah, jag gick förbi dig på stan såg ut som du var glad, du gick med din nya som jag tror du har. Och du såg mig nog innan jag begav, försökte spela cool som att allting var normalt. Men i själva verket är jag kvar i mitt skal och jag tränger ut det men de kmr tillbaks så klart.

  I mitt sagoland tar du mig  hand igen, inga fler bråk å gråt, där e vi sams igen. Och de spelar våran låt som i spanien, tar av oss våra skor och vi tar en liten dans till den. Men när jag vaknar upp så saknar jag ditt ansikte, tänker på den dagen då du stack från mig du bara fanns inte. Varför kan jag inte bara ta och glömma dig? Varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg?

   I natt tänkte jag på när vi gjorde våran söndags grej. Hur blir jag hel igen efter att du tog sönder mig? Jag tömmer mig över de akorden som jag har lagt på låten, pianot spelar jag ända tills de blir kolsvart och låter stråkarna ta oss tillbaka till våran plats. Kan inte släppa dig det enda jag tänker är att...

  En gång i tiden var du min men nu är du bara en dröm, jag ser oss ibland i mitt sagoland, där vi ses och umgås en stund. Men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum. vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm.


Av Erica - 28 januari 2009 23:16

Jag har inte använt den här datan på ett bra tag så jag tänkte kolla igenom vilka låtar och bilder jag hade. Självklart kom de upp en massa låtar som man älskade förut. Men när man lyssnat ett tag började minnerna komma. Alla är ju inte direkt saker man vill minnas. Utan man försökt att glömma. Men man vill samtidigt inte radera låtarna, man behöver minnas ibland även fast det inte är om bra saker.

  Så jag gjorde en mapp med låtar som gav en dåliga minnen. Så om jag någon gång vill lyssna så finns de där.. De låtar som ger mig bra minnen får ligga kvar:). Lyssnar just nu på Janet-Feedback, den väcker underbara minnen från vissa kvällar på Aruba.


Men ska nog börja göra mig i ordning inför natten. Ska möta Johanna kl 13:00 i stan imorn så kmr behöva åka tidigt hemifrån.


Godnatt

Av Erica - 28 januari 2009 22:18

Kollade runt lite på youtube för inte så länge sedan och då hittade jag en låt som jag gillade, försöker lära mig dansen.. Börjar faktiskt att se riktigt bra ut haha^^


Men här får ni videon =)

http://www.youtube.com/watch?v=8mVEGfH4s5g
Av Erica - 28 januari 2009 21:39

Shuez ;D

Kom nyss hem ifrån praktiken. Det gick väldigt bra idag, fick reda på att jag inte behövde jobba imorn så  jag kan åka och träffa Johanna lite tidigare, ska bli väldigt roligt känns som evigheter sen jag såg henne sist så imorn ska vi fika sen sola lite^^.. 

  Min bror vill att jag ska försöka se I'M A LAGEND igen, har alltid stängt av den för att jag tkr den va Kerreberre men ska ge den en sista chans. Sedan finns de lite andra filmer som jag har att kolla på...

  Men nu ska jag försöka få i mig något att äta, blev ingen ordentlig frukost.


Ha en bra kväll =)

Cya

Av Erica - 28 januari 2009 13:01

Shuez ;D

Sov väl sådär inatt. Tänkte för mkt innan jag skulle sova så det tog ett tag innan jag somnade. Vaknade för inte så länge sedan min bror är också hemma, han är sjuk.  Orkar inte gå upp från sängen än, det är mysigt med en varm säng. Så ligger här och kollar på tv nu. Ska väl upp snart och äta något, har börjat äta sämre igen men PASTA går alltid ner ;). hah inte för att jag ska äta det till frukost men det är gott. 

   Nu kom min andra bror hem hah.. han har sköna dagar han. Men som sagt så jobbar jag kväll så kmr inte vara inne något under dagen, men ni får ha en bra dag och en bra kväll. 


Cya

Av Erica - 27 januari 2009 21:58

Shuez ;D

Har nyss kommit hem ifrån praktiken. Idag gick det väldig bra, jobbade självständigt. En gubbe sa till de andra i personalen att han gillade att ha mig inne hos honom. Så de börja reta mig lite smått, men jag hjälpte bara honom så som man ska när man jobbar i det yrket. Sedan när vi skulle gå runt med kvällsfikat så gömde jag bort att jag precis spritat händerna, så råkade lukta på handen.. Ja snacka om att jag blev yr asså. Vart tvungen att sätta mig och som vanligt så börjar de andra skratta. Blev tvungen att förklara att jag e klantig ibland (alltid)..Men men ska försöka skärpa mig och inte sniffa sprit igen haha.  Skulle ha jobbat dag imorn, men min handledare bytte så ska jobba 15:00-21:00. 


 Nu ska jag äta lite sen kolla om det finns något bra på tv annars så får jag väl sätta igång någon bra film.

Ha det bra gott folk!


Cya

Av Erica - 27 januari 2009 12:33

Shuez

 Idag börjar jag jobba kl 14:00 och slutar 21:15, bytte avd igår så det känns lite roligare att gå dit. Får se vad jag kommer få göra idag, mkt hoppas jag tkr de blir lite tråkigt ifall jag bara ska kolla på. Men vi får se hur de blir.. Nu ska jag fixa det sista innan jag drar bussen går om 40 min så de e väl bara att skynda på lite, är ganska seg ibland hah^^


Ni får ha en bra dag och en bra kväll!

Cya

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Blond
 Nuvarande
 Mörkare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards