Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

I mitt sagoland

Av Erica - 29 januari 2009 00:50

Yeah, jag gick förbi dig på stan såg ut som du var glad, du gick med din nya som jag tror du har. Och du såg mig nog innan jag begav, försökte spela cool som att allting var normalt. Men i själva verket är jag kvar i mitt skal och jag tränger ut det men de kmr tillbaks så klart.

  I mitt sagoland tar du mig  hand igen, inga fler bråk å gråt, där e vi sams igen. Och de spelar våran låt som i spanien, tar av oss våra skor och vi tar en liten dans till den. Men när jag vaknar upp så saknar jag ditt ansikte, tänker på den dagen då du stack från mig du bara fanns inte. Varför kan jag inte bara ta och glömma dig? Varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg?

   I natt tänkte jag på när vi gjorde våran söndags grej. Hur blir jag hel igen efter att du tog sönder mig? Jag tömmer mig över de akorden som jag har lagt på låten, pianot spelar jag ända tills de blir kolsvart och låter stråkarna ta oss tillbaka till våran plats. Kan inte släppa dig det enda jag tänker är att...

  En gång i tiden var du min men nu är du bara en dröm, jag ser oss ibland i mitt sagoland, där vi ses och umgås en stund. Men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum. vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm.


 
 
Emma

Emma

30 januari 2009 12:08

svar: jo det är median som har gjort den och den heter sagoland :) sjukt bra låt !

http://emmaludvigsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 5 februari 2009 10:50

Tjena gott folk kmr att byta blogglänkar till den!  http://ghettobonden.blogg.se    ...

Av Erica - 4 februari 2009 17:57

Haha asså min familj e rolig. Min bror kom nyss hem och va skit sur över att han inte kmr att få något liftkort imorn. Så jag frågade han va han skulle åka.. Jag fick för mig att han sa snowbord så tyckte de va konstigt att han inte fick  något. Jag ...

Av Erica - 4 februari 2009 15:48

Shuez ;D Praktiken gick bra idag, inget speciellt hände. Jag har aldrig haft någe problem med att jobba där men idag vart jag känslig mot allt. Vart illamående av nästan allt jag brukar klarat av. Konstigt tkr jag. Varje gång jag ska duscha någon så ...

Av Erica - 3 februari 2009 22:03

Tjenixen!  Kom nyss hem från praktiken. Det var väldigt lugnt idag fanns inget att göra. Tvättade borden ungefär 3-4ggr sen gick jag runt och fråga ifall någon ville ha hjälp. Men inget mer speciellt har hänt. Pappa kom och hämta mig som vanligt jag ...

Av Erica - 3 februari 2009 12:45

Nu e jag färdig, har precis duschat och ätit så ska snart börja gå mot bussen. Mamma hade tagit med sig fönen till jobbet så kunde ej föna håret och då ä det ingen idé att platta det heller hah så jag får gå runt som en pudel idag.. Det är nog bra if...

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Blond
 Nuvarande
 Mörkare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards