Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Erica - 2 februari 2009 14:04

Shuez ;D

jag vet att de va ett bra tag sedan jag skrev, men nu skriver jag igen=) Igår så åkte jag med kusin till dansen, hade även med mig den lilla haha så söta! Det gick ganska bra att ta sig dit och hem men va ganska jobbigt att dra Elicia eftersom hon var trött och inte orkade gå. Men vi tog oss hem iaf. Väl hemma väntade Danilo & Bella, Danilo hade precis kommit hem ifrån spanien men han va glad att se tjejerna igen.. Tog det bara lugnt hela den kvällen. Bella fixade mina ögonbryn så nu kan jag äntligen se igen (a)^^.


Just nu sitter jag hemma hos farfar, han har några som bygger om på undervåningen så är fast här uppe.. Senare vid 5 tiden ska jag möta Faster i alvik och hjälpa henne att dela ut lite reklam. Vi hjälper bella så hon får ut information och erbjudande från hennes salong. Sen får vi se vad som mer händer ikväll. Kmr nog att fira pappa lite, han blir gammal idag haha^^


                         GRATTIS PAPPA PÅ 38 ÅRS DAGEN!<3



ha en bra dag gott folk^^  så skriver jag senare om hur de gick ikväll !


                                                  
   Cya<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Blond
 Nuvarande
 Mörkare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards